Thursday, October 12, 2006

Yoohoooooo!!!

Here I am again! Today is "Pieta de Sain Maria" holiday, people dont need to go to work today. It is raining these days... Actually, we should leave Spain to France, but the train time is hard to match our plan. We might stay one more day and leave tomorrow early morning. Thanks for Peblo and Pietra, they are so nice to let us stay at their flat. We really have great time at Barcelona. Will and I went to see Museo del Piccaso today, so many of Piccaso´s art works, and I understand more about his life. Piccaso was borned in Spain and he started to be famous in France. I love some of his early works. Its amazing. Well, today I found a very great dessert store which is called "Bubo", everything is so designed and looks nice there. I love it so much! I will show you guys photos later...

10 comments:

Anonymous said...

威... 我知道妳剛有來看我
因為我的記數器看到有人在spain 上網
我想一定是妳啦!
很想你們 你們一定要加緊好好玩
替我們每一個人好好看 照好多好多照片!!!!

Anonymous said...

什麼時候回來拉...等好久喔

aiwen said...

Lookin' forward to seeing all the wonderful pictures!

沙子娘 said...

咪吐!

Claire Shieh said...

法國也有一個畢卡索的美術館喔
可以去看看喔

別忘了吃法國可頌 鵝肝醬喔
還有法國香檳喔

Have Fun!

Anonymous said...

我新設了一個blog
是專為小乖記錄用的
只是很單純記錄小乖的一切成長
也不想給自己壓力
寫的都是雜七雜八的小乖記事
也不貼照片 也不華麗
雖然不是秘密 可是我也不想大肆宣揚
(雖然在我無名的網誌上, 妳在小小的角落 可以看到... 呵呵....)
無名還是會記錄小乖
不過很多小乖的小進步 與純記錄就在:
http://blog.yam.com/gratefulmom

千萬不要有壓力
想看就看 想留言就留言
我可能新的這個網誌 就都不會回應了
時間不夠呀....

Anonymous said...

還不回來做“該做的事“

有沒有覺得我很機車

hahaha

WILL

Anonymous said...

照片照片~ 我要看~ 不過我想我會看到頭暈因為我猜妳一定有超過一千張的照片~ 嘻嘻! 大姊趕快回來喔~ 我好想你喔!

Claire Shieh said...

到家了吧?
19號了
嘻....

Anonymous said...

威 回來了吧
一定累壞了!!!