Monday, August 15, 2005

兩個小天使的降生

這幾個月來有些朋友的小Baby都誕生了, 超可愛. 害我都自己在想像我有小Baby的感覺, 到底會像威爺還是我, 還是像我好一點, 呵呵... 我連名字都在腦海裡猛想, 希望也能像Kitty一樣想了一個像"沙漠泉"一樣酷的名字. Henry也生了兩個小孩了, 一個女兒, 最近Alex在我婚禮前生了. 真是可愛的生命~

Kitty & Soloman's Moises Sha-沙漠泉 Photos
Henry's Daughter(Sharon) & Son(Alex) Photos


2 comments:

Anonymous said...

what??? i think the baby will be cuter if he/she look like will. because will is really cute when he is young......

IceCreampuff said...

muhahaha... no way! my babies will look like me for sure~