Sunday, August 07, 2005

Mr. and Mrs. Hsien are back to SF!

經過這幾個月的籌劃和用心的準備, 我和威爺的婚禮終於告一段落. 我們真的感謝神豐富的恩典. 但在習慣忙碌而一切告一段落後, 我和威爺突然互相對看然後互問 "然後呢?", 再來的我們要做甚麼? 呵呵, 總不是生孩子吧? 我們近一個禮拜甚麼事都不做, 真正的休息...就甚麼也不做...我們想像威爺要在半年考到建築執照, 我要在下學期做好我的畢業論文, 然後明年暑假畢業, 畢業後我要利用那個暑假和威爺去歐洲一個月. 威爺會趁那個時後換一份更好的工作, 所以我們可以一起去玩一個月. 這段時間我們會好好存錢. 等我從歐洲回來我要找一份工作在大公司, 有點想去 Nike, 今年很多同學畢業都跑去那裡, 聽說薪水不錯喔. 想試試. 或許也會搬回LA...但之後的事誰曉得, 神總是不按照人所計劃的帶領我們, 所以就把一切放入禱告中.

3 comments:

Anonymous said...

Starting a life together is not an easy task but there's no doubt you guys can do it. I want to wish you two the best and don't hesitate to call on us if you need anything.

IceCreampuff said...

Thank you, Danny~

Anonymous said...

Thanks for the wonderful report and pictures of the wedding day. Now, I feel like I was there. Congratulation! May the Lord continue to bless you two.