Wednesday, May 23, 2007

Thank you.........

Dear families, brothers, sisters, and friends,

Thanks for your praying and everything, we enjoyed the baby shower so much last Saturday!

As always, your love and friendship are so gracious, soon we will share with you new face. Hope the new baby brings as much pleasure, as your kindness that we treasure.

Blessings with love,

威爺+威嫂+小威威  \(^0^)/

And of his fulness have all we received, and grace for grace. 從他豐滿的恩典裡我們都領受了, 而且恩上加恩.
— John 約翰福音 1:16

14 comments:

Anonymous said...

我又第一了,哈哈~~

威嫂、威爺、小威威魅力無窮,
baby shower中有那麼多人去祝福你們。
我們這些沒參加的,人數應該更多,
也不會忘了獻上祝福的。

Mommy Dearest said...

祝福威嫂、威爺、小威威~~

Hope to see you all in person in LA end of the year..... :)

Your party looks GREAT, must kiss the two beautiful planners....

Anonymous said...

對阿,贊同文輝說的話
真的是神的恩典滿滿

邦尼

IceCreampuff said...

To 文輝哥,

恭喜你拿第一哩, 哈哈哈啊哈哈........
謝謝你們的祝福
在網上常常給我們關愛就是很棒的祝福了!

IceCreampuff said...

To Mommy Dearest,

你該不會想來美國玩吧?
來的話一定要找我喔!!!

IceCreampuff said...

To 邦尼,

恩, 真的素恩典滿滿啦!
你也要加油喔!

Anonymous said...

看來有好多祝福喔
小威威有滿滿的愛

Anonymous said...

我還要謝謝妳們的邀請哩!
那天真的好好玩喔! We had a great time! \(^0^)/
魅力無窮的小威威~ 快快乖乖把頭轉向下吧! 記得要在7月24日出生唷! 呵呵... *__^

Anonymous said...

這幾天因為臨時準備回台灣
搞得我團團轉
都錯過小威威的大日子
小威威真是幸福 有著這麼多的祝福!!
希望我的小恩亞 也會在祝福滿滿中長大!!
呵呵呵 我又懷孕啦 今天發現的 可是還太早 照不到超音波... 不過 我還是忍不住來告訴你!!我深信 這次是上帝垂聽我的禱告
再一次賜給我最美好的產業!!

Mommy Dearest said...

I normally will go to LA or Seattle for Thanksgiving Holiday like what I have been doing for the past 5 years. Most likely this year will be the last time I go to LA for long holiday as my sister will relocate back to Seattle soon.

Definitely inform you if I go to Asuza! Yeah...

IceCreampuff said...

To Kelly,

你最近還好吧?
都沒看你寫Blog
想說你應該在好好休息當中!

IceCreampuff said...

To Jia Jia,

超高興看到你帶著Tra Tra來的!
現在有可能會剖腹
到時候可以自己選日期吧?
還不確定就是了
哈哈哈哈啊哈哈哈......................

IceCreampuff said...

To Ethan娘,

再一次恭喜你啊!!!
好為你感到高興!
神是垂聽禱告的神, 我相信那會讓你的小恩亞在祝福滿滿中長大的!
你要多生幾個
因為你的小寶寶都超級可愛的啦!~~~

IceCreampuff said...

To Mommy Dearest,

I didn't know you have a sister who lives in LA or Seattle, I hope I would see you in LA this year! hehehe............