Tuesday, January 24, 2006

就像妳說的被轟炸

剛在做晚餐, 是煮一頓很無奈的晚餐.
可是心裏卻是一種掙扎, 一定要這樣嗎?
無奈的講著電話, 一面把煎餃放下去煎...
本來的好心情真的是...
就像妳說的每次都無理的被轟炸...
頭腦裏有千萬個為什麼????????
無奈的"忍", 也盡量用好的語氣說話,
想想我並不後悔我現在的生活方式,
常常被鼓勵學習新的東西, 而我就是一直堅持這個理念,
利用學校還沒開始的這段時間好好學習新的東西,
過我想過的生活,
或許是你不了解我的生活方式吧.
緊接著令一通安慰的電話,
真不知道在吃晚餐的你們到底是怎樣...
我就這樣無緣無故地被轟炸著...

4 comments:

Anonymous said...

Love you!! Dear sis.
No matter how...you are the best in God's eyes. You are so lovely and wonderful. Thus, you are so thoughtful and always smile to people. I should let you know, how much I appreciate your friendship in God. You are the sweet gift from God to people around you. Keep doing what you like to you. People will understand it.

Love you, dear sis.

Love in Christ, Rita

IceCreampuff said...

Thanks, Rita,
I am fine now, and sometimes people just don't understand the way other people live.
I guess I should be happy and enjoy my life that God plans for me all the time.

Hehehe...

Anonymous said...

yeah I support you sis! ^_________^

IceCreampuff said...

Thanks~! Bug...