Tuesday, April 25, 2006

親愛的Booie, 生日快樂!!! 愛你喔!!!

給親愛的Booie,
在這裡我只想說一句 謝謝你親愛的Booie
感謝神把你帶到我的生命中
感謝神賜給你一顆柔軟細心的心
使你常常都很體貼的給我每一個需要
當我們一起在上帝面前立約時
我相信我們會是幸福的
因為神的恩典與祝福滿滿的在我們的身上
謝謝你為我做的每一件事
也謝謝你在我現在這段過渡時期為我所忍耐的一切
最重要的在今天 "親愛的Booie, 生日快樂!!! 愛你喔!!!"

願耶和華的靈必住在你身上
就是使你有智慧和聰明的靈
謀略和能力的靈
知識和敬畏耶和華的靈
和神和人愛你的心一起增長!

21 comments:

Sydney said...

威爺~
來跟您請安祝壽ㄌ~
生日快樂喔!

Anonymous said...

Will, happy Birthday

Anonymous said...

威爺 生日快樂
你的生日禮物就算我送的那根黑糖酸梅棒棒糖好了
哈哈哈哈

Donald said...

happy birthday, Will!!! We haven't met, but I'm friends with Ruth, Syd, and Janice.

Anonymous said...

haha, thank you guys so much. want to kiss and hug all u guys, but since i wont see any of you guys soon, i guess Janice is going to get it all tonite.

hahaha

Anonymous said...

Happy Birthday to Will, the number one husband (from Janice's point of view :P); The number one car racer/driver (from my own test-ride experience); The number TWO guitar player(The number one is......yaoyao~)in the WORLD!!!

Anonymous said...

Happy Birthday to you!!

Anonymous said...

Happy Birthday Good Will Hunting! God bless!

- Jeremy and Amy Cho

Anonymous said...

"...我相信我們會是幸福的..."

誰都感覺到你們的幸福啦﹗大好日子﹐要不要考慮一下“作人”大計ar!?

Happy Birthday man!

-geo

Anonymous said...

William

Happy Birthday

Anonymous said...

Happy Birthday Will! That's my brotha right there :P Hope you have a good one. tell me what you want ^.^

Anonymous said...

威爺~~~~~
生日快樂,祝你早生貴子
哈哈哈哈
瑪姬

Anonymous said...

Will, Happy Birthday!!

Anonymous said...

happy bday coz' may it be a good one!

Claire Shieh said...

Will, happy Birthday
From David and Claire

Anonymous said...

Hey, 威爺

我們同年次 沒想到你還比我大ㄌㄟ
(其實看的出來啦...哈哈哈...開玩笑的)
祝23歲生日快樂喔^^

Charlie

Anonymous said...

啊~上回說早了...Happy Birthday...
好吧!既然生日...我就送上個禮...肯定立刻被盜用...版權沒有;歡迎盜用...去我的blog看看吧!

Anonymous said...

希望我親愛的姊夫喜歡我唱的生日快樂歌 哈哈哈 應該沒有被嚇到吧 呵呵

Anonymous said...

你怎麼把人家passport的照片都拿出來阿 哈哈 好可愛喔

Anonymous said...

阿阿阿~~~~威爺威爺~生日快樂唷!!~

不好意思~我們今天沒有及時跟你說生日快樂!!

但要祝你們每天都幸福快樂唷!~

IceCreampuff said...

謝謝大家對威爺的愛護!!!
威嫂我會幫大家好好照顧威爺的
哈哈哈...