Wednesday, April 25, 2007

04/21/20007 01 三年後的邂逅.................

親愛的網友們, 我肥來啦~!!! 謝謝陽光仙女博士打電話來關心, 還有薯媽的想念我都收到了, 等等會趕快去看乾兒子的, 哈哈哈哈哈哈哈...............

這幾天讓你們看了很多天的忍者龜報導, 哈哈哈阿哈哈哈阿.................. 我以前舊金山念Computer Art/New media的同學Lillian, 三年前畢業回去台灣工作了, 前幾天很難相信的她居然真的來LA看我這個孕婦, 好高興, 雖然只有短短的幾天, 不過這幾天我都好好的陪她, 帶她到處逛逛. Lillian先到舊金山一個星期, 然後飛到LA, 她的姪女馬上帶她去了賭城, 星期五晚上她又殺到我家, 只不過等Lillian到我家都已經半夜了............... 第一次三年後見面, 我這個孕婦讓她覺得很奇怪吧, 哈哈哈阿哈哈哈阿............. 不過Lillian可是一點都沒有變~

其實還好Lillian是Weekend來LA, 沒有車的我剛好現在上班的威爺可以帶我們到處走走, 如果是Weekdays, 我只好要到處找人帶我們了~! 星期五晚上當Lillian來到我們家, 我們還聊到半夜一二點才睡覺, 其實看得出來坐了好幾個小時車的Lillian都有點累了, 我們還是撐著聊了一會兒.

隔天星期六, 我就讓Lillian睡個夠, 中午帶她去吃她千想萬想吃到的In-n-Out! 看她吃得超滿足又開心的!
04/21/20007 01 In-n-Out Photos>

25 comments:

aiwen said...

You were gone for a long time! I was getting worried!

Don't tell me you two ate 4 double-doubles! I'll be there next month and the first meal I'm having is In-N-Out!

aiwen said...

And girlfriend, you need to get yourself a car, or move to a more convenient place. Otherwise, how are you going to get around with Will at work all day?

Sunny said...

Lillian長的好像趙薇唷! 好可愛!

for Aiwen, 威嫂再幾個月就要專心當媽媽, 要在家照顧小威威, 她哪需要出門啦! hahaha

Sunny said...

我想到....威嫂..妳去吃in n out 之前, 我不是有跟妳說妳只能吃用生菜夾肉片的那種唷 ~ 怎麼還有bon 啦! :p

Sydney said...

沒錯...sunny果然利害
Lillian長的像小燕子..我以前還拿雜誌比較過ㄟ
真ㄉ很像ㄟ..她都沒變喔!很可愛! =)
終於...我也看了好久的忍者龜報導

Anonymous said...

我也有點擔心ㄋㄟ
不過看到妳跟Lillian 玩的那麼高興
我就放心了.. 呵呵
我超想 in & out的
德州沒有耶... 想到就流口水

A-Yen said...

我還以為要生了..想想時間也不對阿!
原來是好朋友來訪阿~:P

Anonymous said...

Dear威嫂

我也覺得奇怪
向來網路是妳的生命的
好幾天沒看妳update
原來有朋自遠方來啊
能跟朋友在一起是最棒滴了

很替妳開心

Eileen,

joy4love said...

Man...I need to hit in and out now....darn it!

Anonymous said...

是阿......威嫂要專心當媽媽
不要到處亂吃 小心以後小威威什麼都要吃

哈哈哈哈哈哈哈

Mommy Dearest said...

Glad your ankle is better, thought you can't even type ;) !

All ready for Will's birthday???

Anonymous said...

原來是有朋自遠方來阿
難怪這麼久都沒更新
這種感覺真的很棒ㄟ
記得上次我也是去找我朋友
也是被招待的很愉快
L先生還宿醉
哈哈哈哈哈

aiwen said...

to sunny,

Now that Janice has her own baby, she needs the car even more! At least from experience for me and people I know.

I remember Austin had Jaundice when he was born, and Austin's cousins too (many Asian babies do)! So we make frequent trips to the hospital. Plus immunization all the time for the first few months.

And staying at home 24/7 will drive new moms crazy and we can't rely on other people all the time. So we take the baby to playdates, to walk the mall, or to the park,

And most important, you'd never know when there will be an emergency when no one's around! Like the baby's running a high fever or the baby bumped her head on something, or what have you, and you need to get her to the hospital, or to the pharmacy and get some medicine. And sometime you need to go to the store to get some food or diapers or......

And the older they get, the more they need to go out, like the library, the playground, the toy store, or mommy and me classes (which sometime begin as early as 6 months)!

A lot of kids just like to cruise a round in a car and feel the motion. And many sleeps faster when they're in a car. So when a baby's having a tantrum or won't stop crying, sometime just putting them in a car and drive them around will calm them down and puts them to sleep. One of Austin's cousin falls asleep everything he's in a car, even if it's for 5-10 minutes. When he feels the motion, his eyes close, even now!

Of course that's just me and people I know! Unless if you're in Taipei or NYC where taxi are everywhere!

joy薯 said...

好棒!!!有是快樂的日子~~
孕婦若突然沒消息...會讓人格外緊張....

IceCreampuff said...

To Aiwen,

Yeah, I were gone for a long time~! So you will be in US next month? Cannot wait to see you~!

Well, about getting a car, I hope I can drive, but I cannot. Coz of my health and my body, I cannot drive at all. Thats why most of time I only go out with Will, my family, or my friends.

For me, so far, everything is going ok~!

IceCreampuff said...

To Sunny,

好多人都這樣說哩
說Lillian很像趙薇說~!
她現在一定聽到很爽
哈哈哈哈阿哈哈..............

哎優, 我沒看到另外一種啊
除非自己拿掉Bons
哈哈哈阿哈哈哈................

IceCreampuff said...

To Sydney,

沒想到連你也看煩了忍者龜
哈哈哈阿哈哈阿哈.................

IceCreampuff said...

To JuJu,

謝謝你的關心
改天我寄幾個In-n-Out到德州給你吧~!

IceCreampuff said...

To Yen,

以為我要生了..............
ㄟ............. 有點早喔................
不要嚇我~!

IceCreampuff said...

To Eileen,

"網路是妳的生命"
哈哈哈哈阿哈..........
謝謝你的關心, Eileen~!

IceCreampuff said...

To Joy,

Sorry, girl~! hehehe.......yum.......

IceCreampuff said...

To 塔塔,

以後小威威應該很會吃東西也很懂得吃才對
哈哈哈哈阿哈哈....................

IceCreampuff said...

To Mommy Dearest,

Yeah, my ankle is better~!
Thanks!

About Will's birthday, I prepared all the surprises for him, hehehe......

IceCreampuff said...

To Kelly,

我們還沒到宿醉的程度
家裡有大人ㄇㄟ
不過倒是去了很多地方嘍~!
什麼時候該你來玩?
還是現在已經不方便了?

IceCreampuff said...

To Joy薯,

你該不會也以為我去生小威威了吧
哈哈哈哈阿哈哈......................